wtorek, 2 października 2012

Your body


DSC01831.jpg
6.jpg
u.jpg
Znalazłam swój ideał butów al'a Litów i zamówiłam!
Chyba musiało tak się stać, że buty, które odesłałam firmie X, 

zastąpiły moje długo wyszukiwane i długo wypatrywane botki z firmy,
 której można zaufać i daje swoje słowo, bo nie u jednej bloggerki 

widziałam buty z ich firmy oraz znajoma ma lordsy z ich sklepu!

    Szukałam, czytałam oglądałam, porównywałam i...


Odnalazłam swój ideał, któremu, nie tylko ja zaufałam!
Kupuje to co mi pasuje, a nie to co komu się podoba!
    *Botki są bliskie oryginału bo posiadają : 


ścięty nosek, klockowy obcas, maksymalny, najszerszy rozstaw platformy* 

*Cena* :
- 109 zł
- Miły kontakt  
- Pewność iż sprzedawca wymieni źle dobrane obuwia.
78.jpg
Firma *SHOPPINGWSIECI* w swej ofercie ma :
Lordsy w kolorach kuszących, zamszone modne workowate koturny,


 al'a LITY w kilki kolorach, kozaki zamszone i nie tylko!
Ceny są przystępne:
            *SHOPPINGWSIECI*
677.jpg
yu.jpg
DSC02004.jpg
ty.jpg
DSC02005.jpg
87.jpg
DSC01877.jpg
DSC01865.jpg
DSC01868.jpg
dr.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz