czwartek, 4 października 2012

Spełnione marzenie...just say yes



*Pamiętaj o tych słowach, gdy zwątpisz w siebie Kobieto*

00.jpg
0.jpg

Otrzymałam dziś paczkę, lekka więc nie spodziewałam się,
 iż w niej znajdują się buty.
Zamawiałam we wtorek, a dziś już są.



Założyłam je na stopy i wstałam. Ku memu zaskoczeniu, nie czuć wysokości
 i o wiele wygodniejsze są niż szpilki i botki na obcasie! 
Co do butów jestem wymagająca, dużo chodzę i cenie sobie wygodę i wygląd
Dobrze zapakowane, buty uszanowane, nie pogięte!
Takiemu sprzedawcy można ufać, a mój uśmiech i zadowolenie, bezcenne.
Najniższa cena w sieci, nie zawiodła mnie:)!
Mam już kilka swoich ulubionych sklepów w sieci i do nich dołączy
 *SZOPPINGWSIECI*
                               
                                *POLECAM*
Żałuje, że wcześniej ich nie zakupiłam.

DSC02132.JPG
DSC02138.JPG
DSC02136.JPG
DSC02156.JPG
DSC02154.JPG
78.jpg

*Zakupiłam długo wyszukiwany szalik w panterkę. 
Jest gruby, szeroki i długi. A zakupiłam go u siebie w mieście* !

DSC02160.jpg
DSC02166.JPG
DSC02167.JPG
70.jpg
DSC02878.JPG
DSC02881.JPG
876.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz