piątek, 21 września 2012

Spectrum


1.jpg
DSC01180.jpg
Jesień zbliża się, a ja...Ciesze się bo zaczyna się kolejny, piękny rozdział w mym życiu.
Układam, zmieniam, skreślam, przyjmuje, odmawiam, pocieszam, wysłuchuje i to co mi brakowało : *zostaje wysłuchana*.

 Nawet nie wiecie jaka to przyjemność gdy mogę rozłożyć swoje łóżko w pomieszczeniu, na swoim gruncie i przyjąć kilka pacjentek u siebie w swym domu. Niech moje marzenie spełni się, jak najszybciej!
masagge.jpg
DSC01541.jpg

    *Z cyklu* : " *Wychodzę i nie mam w co się ubrać* "  
                Torebka ekologiczna  - *mikefly.home.pl*
                                    Sukienka - New Yorker
                                 Buty - *pandoria.com.pl*
DSC01560.jpg
DSC01563.jpg
DSC01564.jpg
 
                                       *ohsome.com.pl*
34.jpg
ohsome.png
Chciałaś zobaczyć jak parka leży na mnie, więc proszę:
parka.jpg
fgg.jpg
fg.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz