środa, 8 sierpnia 2012

Tonight In Babylon

1 (3).jpg
*Sierpień to mój ulubiony miesiąc. 
Miesiąc mojego urodzenia, miesiąc mojego urlopu, miesiąc żniw*
1 (2).jpg
1 (4).jpg2 (2).jpg
*Pamięta, że siedziała obok niego sparaliżowana tym, co usłyszała
, i zastanawiała się, dlaczego akurat teraz nie czuje ani współczucia, 
ani złości, ani nienawiści. Ani nawet miłości. Czuła jedynie strach. 
Zwykły biologiczny strach. Bała się, że ten człowiek mógłby 
kiedyś zniknąć z jej życia(...)*
J.L. Wiśniewski wzbudza we mnie pozytywne wibracje. 
Czuje się jakby wiedział co w danej chwili czuję, pomimo,
 że przeczytałam wiele jego książek. Za każdym razem trafiał w sedno...
2222.jpgDSC07354.JPG
           Sukienka z firmy *issuy.com*, przetestowana!
Halka pozostaje na swoim miejscu, sukienka jest przewiewna i subtelna. 
Nadaje się na wesele jak i na wypad ze znajomymi.
Więcej o nowościach i ciekawostkach możecie przeczytać jak
i zacząć obserwować Paulę, która prowadzi świetnego bloga oraz jest inspiracją!
                                       *tivore.pinger.pl*
DSC07333.jpg
DSC07392.jpgDSC07386.jpgDSC07384.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz