wtorek, 7 sierpnia 2012

Need you now


 *To jest przyjemne kiedy słowa są takie prawdziwe. Słowa: "Kocham Cię", 
"Chcę być z Tobą ", słowa również od innych, które tylko płyną z ust osoby 
o dobrej duszy i o wyrazie dobrej intencji. To czuć kiedy ktoś blefuje, 
jest fałszywym czy jest pozerem* .
DSC07316.JPG

*Przyjaciółki* mi nie "słodzą". Bo od nich taka prawda nie boli np.: 
głupio się odezwałaś, gorzej dziś wyglądałaś itp. 
I dzięki komuś kto jest Twoim przyjacielem dostajesz anielskich skrzydeł.
    Spontaniczny wyjazd z A. do wro i zakupy. Nagle zrozumiałam,
że nie mogę tylko zamykać się na pracę! I w około mnie są świetni ludzie!



Kolejny kierunek studiów...psychologia. Od zawsze interesowało mnie to,
 a kształcenie się nie jest dla mnie problemem, uważam, że to każdego 
indywidualna sprawa.
Ostatnimi czasy zaczęłam myśleć więcej o przyszłości i to dziwne,
ale jakaś rodzinna się zrobiłam. Myślałam nawet o sferze małżeństwa, dzieci...
     
   *Noce są dla mnie tego lata najpiękniejsze bo o tej porze mam czas dla siebie. 
Po pracy człowiek czuje się wykończony lecz jeden uśmiech osoby, którą kochasz zmienia wszystko*.
sp.jpgDSC07262.JPGDSC07280.jpgDSC07281.JPGDSC07261.JPG

*Zakupiłam spodenki, i dwie sukienki*

DSC07299.JPGDSC07303.JPGDSC07310.JPGDSC07314.JPG                         

                                                 *Całuję*
                                                Kamila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz