wtorek, 21 sierpnia 2012

I’m gonna live my life


*Zapach miętowych papierosów rozchodził się po całym samochodzie, 
a ja miałam jedną myśl. Aby jak najszybciej skryć się w Twych ramionach...*
 Znalazłam w dobrej lokalizacji hotel w Karpaczu. 
Blisko trasy przejazdowej, tak abym mogła słyszeć ten gwar.
                           III runda w DMP jest moja!
Zaraziłeś mnie tym i stałam się większą fanką niż Ty!
Korzystamy we dwoje z tych ostatnich dni ciepła. Wizyta u fryzjera,
 pocieniowanie włosów. Kilka dni, a dużo się wydarzyło. 
borówki.jpg
DSC07733.JPG
67.jpg
98.jpg
*Zakupuje, dokupuje lub wybieram ubrania, buty,
 dodatki na jesień i na wyjazd.*
DSC07694.JPG
DSC07707.JPG
DSC07714.JPG
DSC07726.JPG
*Do kolekcji, biblioteczki kolejna książka  A.Ch*
DSC07735.JPG
*Z koszuli mgiełki czarnej, którą zakupiłam w sh, zrobiłam sobie hit tego lata.
 Obcięłam rękawy, dodałam na szybko kilka ćwieków, 
ale jaki chłód dała mi ta koszula dziś!*
koszula-mgielka-czarna.jpg
               Szorty - c&a / Koszula mgiełka - sh 
   Koturny - pandoria.ner.pl / Piórka - nefryt-sklep.pl
DSC07794 kopia.jpg
DSC07744.jpg
DSC07754.jpg
DSC07762.jpg
96.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz