środa, 7 listopada 2012

Autumn colors


1.jpg
   *" Właśnie za to chciałam podziękować, za przypomnienie mojemu sercu, 
że powinno pompować krew, moim płucowm - że powinny oddychać, moim oczom -
 że powinny płakać, moim ustom - że powinny się śmiać, mnie - że powinnam żyć. Odnajdywać chwile radości i poczucia sensu istnienia. "* J. Wiśniewski

   Tegoroczna jesień jest dla mnie przychylna i pozwoliła mi na noszenie tego co najbardziej lubię czyli...*Trencz*kupiłam go z dwa lata temu w H&M i nie zamienię go na żaden inny. Dlatego też, dbam o niego jak tylko mogę. 

Teraz czas zacząć szukać, odpowiedniego*PŁASZCZYKU* na zimę i tu już pod górkę gdyż...jestem wymagająca co do płaszczy.

Od zawsze lubiłam zapachy, które były wyjątkowe, słodkie i kobiece. 
Ten zapach jest mocno kontrowersyjny. Skojarzenie dosyć słodkiego zapachu 
z Lolitą z cudownej powieści Nabokova. Czy na pewno ta słodycz do niej pasuje?
 Po dłuższym czasie jestem pewna, że tak!

Trzy lata temu gdy byłam na zakupach ,odwiedziłam Douglas-a gdzie jedna z klientek wzięła piękny flakonik w kształcie "jabłka" w dłoń, dozując małą ilość zapachu.
 Zapach był uwodzicielski i gdy wróciłam do domu, nie mogłam o nim zapomnieć. Postanowiłam zostać ich posiadaczką, pragnęłam nosić ten zapach na sobie.

  *Okazało się, że w stacjonarnych perfumeriach cena perfum Lolity Lempickiej jest wysoka, za 30 ml musisz wydać ponad 170 zł wzwyż. Postanowiłam znaleźć odpowiedniej ceny w perfumeriach internetowych i... za 100 ml koszt to, 123 zł czyli opłacało się! Zamówiłam i zamawiam od kilku lat!*

Kompozycja nut została ułożona przez Annicka Menardo,
 który zasłynął wcześniej zapachami dla wielkich domów mody. Użył on dosyć nietypowych i rzadko spotykanych esencji: 

nuty głowy: bluszcz, anyż, lukrecja 
nuty serca: irys, fiołek, wiśnie Amarena 
baza: tonkowiec wonny, wetiweria, piżmo, paczula, praliny i wanilia. 

             *Zapach bardzo trwały*
Reasumując - zapach-tajemnica. Każdy powinien przekonać się na własnej skórze.
Ja już od trzech lat je kupuje. Możecie się dziwić, lecz taki flakonik mam na pół roku. Wystarczy dosłownie jedna mgiełka aby pachnąć wyjątkowo.
Polecam tą perfumerię, gdyż tylko tu zamawiam perfumy. 
Zbliżają się święta i już mam połowę  prezentów i również zamawiam 
tam perfumy dla wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz