wtorek, 26 lipca 2016

Po dłuższej nieobecności

Z góry przepraszam, że moje życie blogowe wygasło. Ale życie prywatne jest ważniejsze od wirtualnego.
Jesteśmy zdrowi i powoli wracam do tego co wykonywałam przed macierzyństwem.
Więcej i częściej jestem na https://www.instagram.com/camilllep/.
Obiecuję poprawić się i częściej tu zaglądać !


Wygodne i dawno poszukiwane takie obuwie!

Możecie je znaleźć na clic -> Sandals
Ostatnio stawiam na jakość, a te sandały zadziwiły mnie swoją stabilnością i wygodą !
W stacjonarnych sklepach, które odwiedzałam, każde obuwie miało szczupły obcas lub nie było już mojego rozmiaru. Internet pozwala nam na zakup w każdym sklepie, różnorodność towaru przyciąga  oraz to, że nie musisz wychodzić z domu, aby cokolwiek zamówić. Najczęściej na takie zakupy mogą sobie pozwolić osoby, które nie mają problemów ze stopami lub nie noszą połówek,tylko pełne rozmiary.



Sandały / Sandals - >> CLIC  <<

My przed urlopem, a Ty?
Zapraszam na INSTAGRAM


9 komentarzy:

  1. ładne buty, mam nadzieję że bedzię teraz więcej pisać, czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Życie wirtualne nie może się mierzyć z tym prywatnym :) Dobrze, że wszystko zaczyna się układać i możesz wrócić. Buty są naprawdę świetne! Ostatnio wszędzie te wiązania, ale te są oryginalne, w postaci plecionych rzemyków :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też właśnie wróciłam po krótkiej przerwie, także jak najbardziej Cię rozumiem :)
    Życie prywatne zawsze powinno być na pierwszym miejscu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki ;) Ja tam lubię zamawiać przez internet, chociaż czasami fajnie tak polatać po sklepach :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandały są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń