poniedziałek, 4 stycznia 2016

WELCOME 2016

Żegnam 2015 rok. Teraz musimy wykorzystać, to czego nauczyliśmy się w poprzednim roku.
 Dla mnie miniony rok był z pewnością szczęśliwy jak i trudny.
Nie zawsze wiedziałem, w którą stronę iść.  
Pomimo, że rok był ciężki na swój sposób, to wciąż w tym samym czasie pouczający i myślę,
 że wzmocniło mnie to (przynajmniej mam taką nadzieję)  w większym stopniu.

Czego sobie życzę?
ZDROWIA, bo to jest dla mnie ważne.
Chciałabym być zdrowa i silna dla mojego syna. 

- - -

Witam w nowym roku.

Zakupowo/prezentowo.
Obuwie dla Jakuba. W tym roku stawiałam na ciepło i wygodę.
Nie są ciężkie!

Do rodziny lego duplo, dołączyła farma.
Gwiazdor obdarował mnie biżuterią.
Chyba muszę zacząć ją nosić.
A co do wyprzedaży.
Nie potrafię kupować na wyprzedażach.Zbyt dużo ludzi, rzucanie ubraniami,
zostawianie ich w przymierzalni...Zbyt duży bałagan.


Życzę ciepłego dnia :*

5 komentarzy:

  1. Thanks for the follow dear, following you too!!

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna biżuteria i butki małego :) Pozdrawiam Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik i bransoletka :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń