środa, 11 grudnia 2013

Świateczny czas

1.jpg
- Najcudowniejszego człowieka jakim jest mój SYN. 
Data 01.10.2013 będzie w mym sercu już zawsze. 
- Zaczęłam nowy etap życia jako Mama i przyszła Żona. 
- Ukończenie kilka kursów. 
- Kupienie mieszkania. 
- Jakub ma ukochanych dziadków. 
- Realizowanie się oraz bycie niezależną.
time.jpg
2.jpg
Torebka- *http://agraffkalove.pl/pl/p/Two-blue-packets/2310*
Komin - h&m
Botki - biedronka
Legginsy - marilyn
Płaszcz / Coat - *http://www.choies.com/product/wool-coat-contrast-pu-sleeve*

 Torebka może nadawać się nawet jako...Torba do wózka.

6 komentarzy:

  1. super torebka:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/kupno-sprzedaz-scoop.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pracowity rok miałaś! :) Torebki z filcu podobają mi się już od dłuższego czasu. Bardzo fajnie dobrany niebieski kolor, ożywia ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Że, przepięknie wyglądasz nie będę już pisała bo staje się to nudne ;):P Rok 2013 można nazwać przełomowym w Twoim wypadku (ciesze się, że wszystko idzie po Twojej myśli) moja siostra twierdzi, że zarówno jej jak i mój będzie 2014 ( trzymam za to kciuki ;) Cytatem zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki :)

    gorące buziaki dla Ciebie i Synka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe podsumowanie, chyba sama muszę się na takie zdecydować. To był szalony rok!!!!!

    Jednym z wydarzeń była decyzja by w końcu się odważyć i zacząć pisać bloga, do czego zabierałam się już 3 albo 4 razy.

    Zapraszam zatem do mnie! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do obserwujących!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u Ciebie kochana jak zwykle, pieknie i z klasą :) Torebka zrobila na mnie ogromne wrażenie, jest cudna :) Sciskamy Was :) Paula

    OdpowiedzUsuń