wtorek, 27 sierpnia 2013

Phoenix

 Po wczorajszej wizycie u lekarza jestem zadowolona.  
To już 2900 g szczęścia naszego, pod mym sercem noszę. 
Zaczynamy 36 tydzień ciąży.
Każdy z nas miał swoją ulubioną zabawkę w dzieciństwie 
i nawet w tej chwili 
mógłbyś powiedzieć jak ona wyglądała. 

Zabawka daje poczucie bezpieczeństwa oraz poczucie własności, 
dla każdego dziecka. 
Dlatego też gdy ujrzałam LALANKI w porannym programie, obiecałam, 
że moje dziecko, nieważne od płci będzie miało taką PRZYTULANKĘ LALANKĘ! 

Padł wybór na POLKA, który zagościł w łóżeczku Jakuba 
i grzecznie czeka na niego w jego kołysce. 
Do każdej przytulanki, dodana jest książeczka z bajką! 
Doceniajmy Polskie wyroby! 


Zapraszam na stronę firmy i na facebooka 




Agnieszko, Tobie to przydałyby się osobiste podziękowania  
Kubuś też wysyła Tobie za tak piękne prezenty buziaczki

Ramki, które powieszę nad łóżeczkiem /  Świeczka do dekoracji  / 
Bodziaki i koszulki  /   Coś dla kawosza jakim jestem mmmm

1 komentarz:

  1. Świetna ta laleczka. Lalanki mają w sobie coś wyjątkowego, nie dziwię się, że kupiłaś jedną z nich dla swojego syneczka. Swoją drogą cudownie wyglądasz z tym brzuszkiem!

    OdpowiedzUsuń