poniedziałek, 12 sierpnia 2013

I belong to You

 a.jpg

*Sukienka* - www.choies.com/product/green-halter-maxi-dress 
*Bluzeczka* - www.choies.com/(…)white-lace-t-shirt-with-cold-shou…
*Top* - www.choies.com

*Parka* - Moja wymarzona i długo wyszukana parka na zimę. 
Chcę wyróżnić się tej zimy, dlatego też wybrałam taki kolor, a kaptur jest ogromny i ciepły. 
Gdy ją zobaczyłam, wiedziałam, że będzie moja :) 

*Bodziaki* - idealny kolor dla Kubulki. Jak je zobaczyłam w biedronce to nie mogłam się powstrzymać. Mamusia też mu coś kupiła, pomimo, że ma już dużo ubranek, nie można się powstrzymać!

6 komentarzy:

  1. Piękne ciuszki, a ta parka jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taką, ciepłą parkę "chorowałam" od 5 lat :)

      Usuń
  2. jakie slodkie body z dalmatenczykami!

    zapraszam na nowa, inna forme bloga modowego -> aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka swietnia. Skad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka kupiona przez moją kuzynkę, a metka z jakiegoś zagranicznego sklepu, sprawdzałam w google, ale się nie wyświetliło

      Usuń
  4. Great blog! Maybe you want to visit my blog. i'm new to this http://ffrreedom.blogspot.com.ar

    OdpowiedzUsuń